Martxoaren 8a Emakumearen Nazioarteko Eguna da, zoriontzeko EZ, aldarrikatzeko eguna da. Denboran zehar lortutako lorpenak edo lortutako hobekuntza-erronkak direla ospatu nahi badugu. Egun guztiak dira erabakigarriak emakumeen eta gizonen arteko berdintasunaren alde egiteko. EMAKUMEAK GORA! El 8 de Marzo es el Día Internacional de la Mujer, un día para reivindicar, que sean los logros obtenidos a lo largo del tiempo o los retos de mejora alcanzados. Todos los días son días cruciales para apostar por la igualdad entre mujeres y hombres.