ONGI ETORRI

Kaixo familia!

Ongi etorria ematen dizuegu 3 eta 4 urte D-ko ikasleen blogera. Beste behin zuekin partekatu nahi ditugu ikasturte honetako gertaera nabarmenenak.

Zuen gustukoa izatea espero dugu!


¡Hola familias!

Os damos la bienvenida al blog de los alumnos y alumnas de 3 y 4 años D. Una vez más queremos compartir con vosotros y vosotras los acontecimientos más relevantes de este curso.

¡Esperamos que os guste!







Comentarios

Entradas populares de este blog

ORTUAN HOSTOAK BATZEN

EUSKARALDIA ETA EUSKARAREN EGUNA