INAUTERIAK // CARNAVALES


 INAUTERIAK  // CARNAVALES

Aurten Larrea Eskola zirkuaren gaia aukeratu du inauteriak ospatzeko. Malabaristaz, magoz, mimoz eta haur hezkuntzan pailasoz mozorrotu gara. Oso goiz bizia izan da eta asko gozatu dugu.
 
Eskerriz asko etortzeagatik!!


Este año Larrea Eskola ha elegido el tema del circo para celebrar los carnavales. Nos hemos disfrazado de malabaristas, magos, mimos y en educación infantil de payasos. Ha sido una mañana muy intensa y hemos disfrutado un montón. 

¡Gracias por venir!

















































Comentarios

Entradas populares de este blog

ORTUAN HOSTOAK BATZEN

EUSKARALDIA ETA EUSKARAREN EGUNA

ONGI ETORRI