EMAKUMEENGANAKO INDARKERIAREN KONTRAKO EGUNA

Gaur, Genero Indarkeriaren Aurkako Nazioarteko Egunean, eskola osoak elkarrekin lorategi erraldoia osatu dugu emakumeenganako indarkeriaren aurkako mezuekin, eta guk ere hartu dugu parte gure petaloa sortuz.


EMAKUMEENGANAKO INDARKERIARIK EZ!

¡No a la violencia contra las mujeres!


Hoy, Día Internacional Contra la Violencia de Género, hemos formado un jardín gigante con mensajes contra la violencia de género entre toda la escuela y nosotros/as también hemos participado creando nuestro pétalo.






Comentarios

Entradas populares de este blog

ORTUAN HOSTOAK BATZEN

EUSKARALDIA ETA EUSKARAREN EGUNA

ONGI ETORRI