ORTUAN HOSTOAK BATZEN
ORTUAN HOSTOAK BATZEN! Udazkena iritsi da hostoen erorketarekin eta zuhaitzen kolore politekin. Horregatik, duela egun batzuk gure eskolako ortura joan ginen eta hosto asko bildu genituen. Primeran pasatu genuen! Ha llegado el otoño con la caída de las hojas y los bonitos colores de los árboles. Por eso, hace unos días fuimos a nuestro huerto y recogimos muchas hojas. ¡Lo pasamos muy bien!






















Comentarios
Publicar un comentario